Monday, July 24, 2017 Abonare la știri Comentarii

Ce fel de tipografie alegem?

Promovarea unei afaceri sau a unui eveniment necesita cel mai adesea o strategie bine pregatita – avand toate aspectele corect abordate, putem obtine rezultatele p

tipografia agrafa

tipografia agrafa

ropuse. Unul din factorii esentiali in realizarea materialelor publicitare necesare este timpul scurt de executie – in acest context, tipografia digitala Agrafa beneficiaza de viteza procesarii computerizate a imaginii. Astfel in comparatie cu tipografiile standard, acest tipar nu utilizeaza role, filme sau placi de offset, fiind recomandat pentru tiraje reduse.

Aceste echipamente specializate asigura un print de calitate superioara (rezolutii foarte inalte, cu detalii extrem de fine) pe materiale diverse, existand de asemenea posibilitatea adaugarii de coperte color sau monocrom, in nuante mate, texturate sau lucioase. Operatiunile ulterioare de finisare ce se pot aplica acestor materiale reusesc sa imbine utilitatea cu esteticul – se apeleaza astfel in mod frecvent la procese de capsare, stantare, indosariere, pliere sau plastifiere. Automatizarea acestor procedee contribuie la viteza de executie de care am  vorbit anterior. Pentru modificari, corectari sau tipariri ulterioare, materialul bun de tipar poate fi pastrat in format digital – un alt avantaj care permite deci acest transfer de informatii este disponibilitatea layout-ului original. Nu in ultimul rand, apelarea la un astfel de tipar digital implica costuri mai reduse decat ar insemna contractarea unei tipografii clasice.

Nu trebuie deci sa neglijam niciodata puterea primei impresii – fie ca ne referim la domenii personale, fie ca vorbim de promovarea unor companii, servicii sau diverse evenimente. Pentru acest lucru, pentru intarirea imaginii de brand, merita sa investim timp si energie – ca publicul targetat sa fie influentat in directia sugerata sau enuntata de catre noi. Asadar, alegerea unor solutii digitale pentru tiparirea materialelor ca afise, flyere, ghiduri, mape de prezentare, carti, reviste (si altele) trebuie pregatita din timp, bazata pe creativitate, atent aranjata si in final, distribuita in mediile cele mai receptive.

Scrie un comenatariu

Scrie-ți părerea...
și dacă dorești și o poză lângă comentariul tău, setează-ți un gravatar!